Contribuie la schimbare!

Fii parte dintr-o echipă unde ÎNCREDEREA, DEDICAREA, PRIETENIA ȘI UMANITATEA sunt fundamentale!

personal-development goodwill cariere

Ești în căutarea unui job în domeniul consultanței?

Goodwill Consulting te așteaptă să faci parte din cea mai bună echipă de consultanți pe fonduri nerambursabile din România. Obiectivul ideal pentru fiecare coleg este acela de a deveni un profesionist complet care să poată gestiona un proiect în toate etapele sale: elaborarea cererii de finanțare cu buget și analiză financiară, evaluarea proiectului și consultanță în etapa de durabilitate a proiectului.

Oportunități de angajare

Consultant Business

Ești în căutarea unui job dinamic și flexibil? Ce zici de a aduce un strop de entuziasm în viața ta ︇︇︈︆︌︋︁︋​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎profesională și de a lucra pe poziția de Consultant în dezvoltarea afacerilor cu grupul Goodwill? Suntem departe de joburile plictisitoare și gri – la noi e plin de culoare, așa că hai să oferim împreuna mediului de afaceri românesc oportunități noi de dezvoltare!

Cerințe pentru Acest Rol:

Suntem în căutarea unor persoane creative, cu un pic de șarm, capabile să gândească analitic și să proceseze informații cu ușurință. Avem nevoie de autodidacți, comunicatori excepționali, și de oameni orientați spre soluții. Apropo, o ținută bine aleasă și un zâmbet pe față sunt obligatorii!

În poziția de consultant business la Goodwill Consulting, vei fi responsabil pentru:

  • a asculta clienții cu atenție,
  • ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀a dezlega misterul nevoilor lor de dezvoltare,
  • a oferi soluții eficiente din portofoliul nostru variat de servicii,
  • vei crea oferte personalizate, specifice nevoilor chiar și a celor mai greu de mulțumit clienți.

Beneficii oferite:

La Goodwill, nu e loc pentru rutină!

  • vei avea oportunități constante de dezvoltare profesională și să faci parte dintr-o echipă care te va inspira
  • vei face parte dintr-o rețea extinsă de contacte cu foarte bune oportunități de networking
  • veniturile sunt în funcție de munca depusă- venituri imediate și pe termen lung, cu potențial de a câștiga câteva mii de euro pe lună.
  • nu te angajezi, ci intri într-un parteneriat, așa că veniturile tale vin exclusiv din comisioanele din vânzări.

Specialist vânzări RPA(B2B)

Suntem în căutarea unui om de vânzări talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Specialist ︇︇︈︆︌︋︁︋​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎în Vânzări pentru Portofoliul de Produse RPA (Automatizare a Proceselor Robotică). Atribuțiile principale ale acestui rol includ promovarea și vânzarea soluțiilor noastre inovatoare de RPA către clienți din diverse industrii. Daca esti familiazrizat cu vanzarile B2B pentru produse IT, in special softuri si intelegi atuurile unei automatizari prin tehnologia RPA, ești candidatul ideal!

Responsabilități principale:

  • Identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru a evalua nevoile lor specifice și a le oferi soluții personalizate ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀de RPA.
  • Prezentarea și demonstrarea avantajelor și funcționalităților soluțiilor noastre de RPA în fața clienților.
  • Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și crearea de parteneriate strategice noi.
  • Lucrul îndeaproape cu echipa noastră de dezvoltare și suport tehnic pentru a asigura implementarea și integrarea eficientă a soluțiilor noastre de RPA în mediul clienților.
  • Monitorizarea tendințelor din industrie și identificarea oportunităților de creștere a vânzărilor și a cotelor de piață în domeniul RPA.

Cerințe:

  • Experiență anterioară în vânzări, preferabil în domeniul tehnologiei sau al software-ului sau vânări B2B
  • Abilități excelente de comunicare și negociere, atât în scris, cât și în vorbire.
  • Capacitatea de a lucra independent și de a stabili obiective și priorități clare.
  • Orientare către rezultate și capacitatea de a atinge și depăși obiectivele de vânzări stabilite.
  • Cunoștințe de bază în tehnologia și conceptele RPA constituie un avantaj.
  • Flexibilitatea de a călători în interes de serviciu, dacă este necesar.

Beneficii:

  • Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și inovator, alături de o echipă talentată și dedicată.
  • Pachet competitiv de salarizare, inclusiv bonusuri legate de performanță.
  • Oportunități de avansare în cadrul companiei și de dezvoltare profesională continuă.

Aplică pentru o carieră la Goodwill prin completarea chestionarului!

Te rugăm să ne trimiți CV-ul în format PDF.

Mărime max. fișier: 50 MB.
Accept confidențialitate
Prin utilizarea butonului TRIMITE de mai jos, accepți politica noastră de confidențialitate a datelor personale.