Conferință PNRR - Digitalizare IMM - Cluj-Napoca

Cluj-Napoca – Grand Hotel Napoca, Sala Viena
Gratis
razvan galatan
Gălățan Răzvan
Director Operațional
Goodwill Consulting
poză Peter Nagy Imecs
Péter Nagy-Imecs
CEO
Goodroid
poză Calin Seprodi
Călin Seprodi
EU Funds Manager
Network One Distribution
dorin cotfas.jpg
Dorin Cotfas
Coordonator Regional IMM
Raiffeisen Bank
Înscrie-te aici

Goodwill Consulting, împreună cu Goodroid, Network One Distribution și Raiffeisen Bank vor susține o conferință în Cluj-Napoca pentru a explica principalele prevederi ale programului PNRR - Digitalizare IMM, pentru a-și prezenta soluțiile de Digitalizare, posibilitățile de creditare și, nu în ultimul rând, pentru a răspunde la întrebările potențialilor beneficiari, întreprinderi mijlocii.

 

Partenerii evenimentului:

logos

 

Așteptăm înscrierea ta dacă:

  • reprezinți o întreprindere sau grup de firme cu min. 10 angajați
  • firma are capitaluri proprii pozitive și profit din exploatare în 2021
  • dorești să digitalizezi și automatizezi procesele companiei tale

 

Agendă conferință:

10:00 - 10:30 - Cafea de bun venit

10:30 - 10:40 - Cine este Goodwill Consulting

10:40 - 11:15 - Prezentarea programului PNRR - Digitalizare susținută de Răzvan Gălățan, COO Goodwill Consulting

11:15 - 11:35 - Prezentare RPA, "roboți care lucrează fără tine, pentru tine" - Péter Nagy-Imecs, CEO Goodroid

11:35 - 12:05 - Soluțiile integrate de Digitalizare prin ecosistemul Network One Distribution - Călin Seprodi, EU Funds Manager Network One Distribution

12:05 - 12:30 - Finanțare și credite pentru derularea proiectelor - Dorin Cotfas, Coordonator Reginal IMM Raiffeisen Bank

12:30 - 14:00 - Prânz și discuții

 

Data și ora de începere a conferinței: Miercuri, 2 Noiembrie, ora 10:00

Locația: Cluj-Napoca - Grand Hotel Napoca, Sala Viena

 

Digitalizare IMM este o oportunitate unică de a obţine fonduri europene, prin PNRR, de până la 100.000 Euro, finanţare 90% / contribuţie proprie 10% pentru digitalizarea şi automatizarea companiei prin:
 

  • Implementare şi dezvoltare de soluţii software personalizate: automatizare procese - roboţi software RPA, ERP, CRM
  • Achiziţionare de echipamente TIC şi licenţe software
  • Cheltuieli de consultanţă şi analiză tehnică necesare depunerii

 

Despre organizatori:
 

Goodwill Consulting vine în sprijinul antreprenorilor încă din anul 2008. De-a lungul anilor serviciile s-au diversificat de la fonduri nerambursabile la proiectare, soluții energie regenerabilă, consultanță în achiziții publice, obținere credite bancare și non-bancare, obținere fonduri de investiții, analize de piață și analize financiare, internaționalizarea afacerii în Ungaria, iar din 2020 automatizarea proceselor prin roboți UiPath.

 

Goodroid: Experienţa de 13 ani Goodwill Consulting în dezvoltarea IMM-urilor, combinată cu cea mai inovativă tehnologie IT: Robotic Process Automation by UiPath a dat naştere în 2020 la noul serviciu integrat de analiză de procese şi automatizare robotizată. Prin soluţiile noastre RPA garantăm o funcţionare mai rapidă, mai eficientă, mai economică, mai profitabilă a firmei, şi totodată contribuim la creşterea motivaţiei angajaţilor prin eliminarea „robotului” din munca lor de zi de zi.

 

Network One Distribution, companie cu acționariat 100% românesc și cifră de afaceri de peste 385 milioane Euro în 2021,  este cel mai mare distribuitor de tehnologie din România, cu o experiență de 19 ani pe piața de distribuție, o echipă formată din peste 400 de profesioniști, o rețea națională de parteneri specializați și peste 180 de branduri în portofoliu. Misiunea NOD, prin ecosistemul său de parteneri, este de a contribui la dezvoltarea societății și a economiei locale, punând la dispoziția mediului de business public și privat un portofoliu complet de soluții, know-how și competențe pentru o gestionare integrată a proceselor de modernizare prin tehnologie.

 

Raiffeisen Bank este una dintre top 5 bănci universale din România și deservește peste 2,28 milioane de clienți persoane fizice și juridice. Banca are 4600 de angajați, 300 de agenții în toată țara, 1131 de ATM-uri și MFM-uri și o rețea de 28.000 de POS-uri. Raiffeisen Bank a intensificat, în ultimii ani, procesul de simplificare și transformare digitală. A investit în noi tehnologii, pentru a pune bazele unei infrastructuri IT sigură și flexibilă, care să răspundă nevoilor clienților săi. Banca are peste 1,15 milion de clienți digitali care folosesc aplicațiile Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online. Pentru nevoile clienților cu depuneri mari de numerar, banca a instalat echipamente de tip Smart DropBox. Reamintim că din februarie 2022 toate unitățile Raiffeisen Bank operează fară casierii, pentru ca angajații din agenții să poată asigura consiliere pentru clienții noștri. 

 

*ne rezervăm dreptul de a selecta participanții în baza condițiilor explicate anterior
Înscrie-te la eveniment aici

Status message

Ne cerem scuze, acest formular este deocamdată închis.