PR Nord-Est 1.2
Digitalizarea IMM-urilor - apel 2
Ghid consultativ
Dată estimată lansare în consultare publică: aprilie 2025
Intensitatea finanțării
90%
Valoarea finanțării
Min. 15.000 €
Max. 100.000 €
100%
Alocare financiară: 29.912.526 euro
Solicitanți eligibili
- Societăți comerciale (non-agricole) constituite în baza Legii nr. 31/1990, care se încadrează în categoria IMM-urilor, înființate înainte de 03 ianuarie 2024 (inclusiv această dată) și care desfășoară activitate în alte sectoare decât TIC și are înregistrat sediul social în Regiunea Nord-Est la momentul primei plăți din ajutorul acordat, în vederea creșterii competitivității IMM-urilor și a nivelului de intensitate digitală.
Activități eligibile
- Servicii de consultanță/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de digitalizare de care are nevoie IMM-ul;
- Achiziționarea de hardware TIC și a altor dispozitive și echipamente aferente, inclusiv pentru E-Commerce, IoT (Internet of Things), etc., precum și cheltuieli de instalare, configurare și punere în funcțiune;
- Realizarea de rețele LAN/WiFi;
- Achiziționarea licențelor software, achiziționarea și/sau dezvoltarea și/sau adaptarea aplicațiilor software, configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, pentru gestiune financiară, gestiunea furnizorilor, resurse umane, logistică, implementarea RPA (Robotic Process Automation), ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Mangement), pentru sisteme IoT (Internet of Things) și AI (Artificial Intelligence), soluții E-Commerce, mail-room-uri digitale, realitate virtuală/augmentată, tehnologii Blockchain, etc. și integrarea acestora în BTP (Business Technology Platform), acolo unde este cazul.
- Achiziționarea unui website de prezentare a companiei;
- Servicii social media pe perioada implementării proiectului;
- Achiziționarea/utilizarea pe perioada de implementare a proiectului, a unui nume de domeniu nou;
- Servicii de trecere a arhivelor din analog/dosare/hârtie în digital indexabil;
- Achiziția de servicii de tip Cloud Computing pe perioada de implementare a proiectului;
- Achiziționarea de servicii pentru consolidarea securității cibernetice aplicabile pentru software/găzduire/rețele, pe perioada de implementare a proiectului;
- Instruirea de către terți a personalului care va utiliza produsele implementate/achiziționate și a personalului care va asigura mentenanța, dacă este cazul, în situația în care acest serviciu nu este inclus în prețul de furnizare al echipamentelor/software-ului;
- Servicii de auditare tehnică - un raport de audit tehnic care confirmă îndeplinirea/utilizarea tehnologiilor DESI 2019 asumate în cererea de finanțare.
PERIOADA DE IMPLEMENTARE
- Max. 12 luni