PRBI 1.8
Sprijin pentru microîntreprinderile din regiunea București-Ilfov
PRBI 1.8 - Sprijin pentru microîntreprinderile din regiunea București-Ilfov
Intensitatea Finanțării
90%
Valoarea finanțării
min. 25.000 €
max. 200.000 €
100%
Alocare financiară: 37.627.723,75 euro
Beneficiari eligibili
- Societăți și societăți cooperative care se încadrează în categoria microîntreprinderilor cu sediul social/punct de lucru în mediul urban din regiunea București-Ilfov
INVESTIȚII SPRIJINITE
Activități aferente activității de bază necesare pentru creșterea durabilă și modernizarea tehnologică a microîntreprinderilor:
– Investiții în active corporale în vederea îmbunătățirii capacităților tehnice și industriale, pentru a gestiona mai eficient dezvoltarea produselor și serviciilor:
- Construirea/extinderea spațiilor de producție / prestare de servicii, inclusiv asigurarea utilităților generale aferente, respectiv alimentarea cu apă, canalizare, alimentare cu gaze naturale, agent termic, energie electrică, PSI;
- Achiziționarea de echipamente, tehnologii (inclusiv tehnologii verzi), utilaje, instalații de lucru, precum și dotări încadrate în categoria mijloacelor fixe: mobilier, echipamente informatice, echipamente de birotică etc.
Investiții în active necorporale:
- Programe informatice, brevete, licențe, mărci comerciale, alte drepturi și active similare utilizate exclusiv în domeniul / domeniile de activitate vizat/e de proiect;
Activități conexe de bază:
- Activități specifice internaționalizării, extinderii piețelor de vânzare, a gamei de produse și servicii oferite de tipul (enumerarea nu este exhaustivă), inclusiv activități de marketing generate de participarea solicitantului de finanțare, în calitate de expozant, la nivel național și/sau extern la târguri, expoziții;
- Activități de formare profesională;
- Activități de cooperare interregională, transfrontalieră și transnațională;
- Activități de proiectare și consultanță pentru elaborarea cererii de finanțare, a planului de afaceri și anexelor acestora;
- Activități privind managementul implementării proiectului;
- Activități privind auditul financiar al proiectului și expertiză contabilă / declarația expertului contabil;
- Activități obligatorii de comunicare și vizibilitate aferente proiectului.
Poți beneficia de servicii de proiectare pentru întocmirea documentației tehnice necesare obținerii finanțării cu ajutorul Goodwill Studio, prin pachetul de servicii integrate pe care-l oferim antreprenorilor.
Perioada de implementare
- Nu depășește 12/24 luni și se încadrează în termenul de 31.12.2029